dinsdag 29 oktober 2013

Van warmte en haute couture


Met het bezoek, Eva en Johnny uit Middelburg en Hans Bernard uit Tsjechië, een dagje cultuur opsnuiven. De drukke werkzaamheden worden even onderbroken. Het is heel mooi weer, zelfs heet, dus tijd voor een uitstapje. Een dagje naar Beaune, een ritje van zo een 50 km, best te doen dus.
Maar even goed zover, dat bij aankomst eerst even het terras opgezocht moest worden.
Let vooral op mijn korte-, of zwembroek met de blauw, rood en witte race-striping. Bij het inpakken in Middelburg was ik het luchtigste gedeelte van de vakantiekleren vergeten. Ik moest dus in allerijl, vanwege de hoge temperaturen, een korte broek aanschaffen. Ik mocht van Josien niet de hele dag in mijn overal lopen. 
Deze "blitse" outfit gevonden bij Leclerq voor € 3,00!
En een volgende zomer hoef ik nergens aan te denken, want hij ligt daar nu in de kast....

Geen opmerkingen:

Een reactie posten